lördag 31 augusti 2013

Om en vecka....

ska jag göra något jag tänkt på länge men som aldrig blivit av!
 
Men nu äntligen!

Jag ska massera på Ronald Mc Donald huset i Göteborg.

Känns spännande och oerhört meningsfullt!
 
 
I går kväll fick jag tillbaka väskan med Sonya Skin Care som jag lånat ut.
 
Hon lämnade tillbaka väskan med orden....
 
-Min hud behöver det här!
 
-Vill du kan jag prova den andra serien också men jag kommer beställa den här!
 
Vi har ett serum som är helt fantastiskt och otroligt prisvärt!
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Vad fint att massera där, kan verkligen tänka mig att det kan vara precis det man behöver när man måste bo där oavsett orsak.
    Kramar från Liv

    SvaraRadera
  2. Vad spännande och kul att få åka dit och massera :-)
    Så kul att hon gillade kitet!

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Härligt att hon gillade kitet :-).
    Och jag kan förstå att det känns meningsfullt att få massera där, låter som en riktigt fin och bra sak.
    Ha en fortsatt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera