torsdag 8 augusti 2013

Ojdå...

klockan är mycket och jag ska upp tidigt imorgon!
 
Men ett snabbt inlägg hinner jag med!
 
Har varit på Slottet,
vårt huvudkontor det är ju torsdag....
 
Jag och en kollega möttes upp lite tidigare,
tänk att en timme kan gå så fort!
 
Vi spånade på ett torsdagstema,
ett tema som kan bli riktigt bra och som vi kan presentera för andra till våren.
 
Ser fram emot samarbetet!
 
Kvällens tema var hur man håller en upplevelsebaserad visning,
men OJ vad bra hon var...
 
Jag blev supertaggad och vill helst prova med en gång!
 
Måste bara boka en visning!!!
 
Det får bli morgondagens projekt!
 
Nu skuttar jag i säng...
 
 

2 kommentarer:

  1. Det citatet finns också på en anteckningsbok hos min leverantör;)

    Och så bra det stämmer! Då går allting mycket lättare, och tråkiga saker blir lite lättare gjorda:)

    Synd att du inte bor lite närmre, då skulle jag bokat just dig för jag tror du är en superbra konsulent och jätteduktig på ditt område! Stort lycka till inför hösten!

    Ha en skön helg!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Såg din kommentar hos mig och ville bara meddela att det finns så många fler citat på anteckningsböcker, skickar dig gärna fler exempel via mailen. Kan tyvärr inte ha alla i min lilla butik, men det skulle gå hur bra som helst att välja fritt när jag gör min höstbeställning hos den leverantören. Hör bara av dig:)

    Kram
    Suz

    SvaraRadera