lördag 24 augusti 2013

6:45 bokföring...

Lilleman vaknade alldeles för tidigt,
lördagar vill jag sova ut och söndagar med för den delen!
 
Passade på att nyttja tiden och fick faktiskt gjort en hel del bokföring,
skönt!
 
Har spenderat hela dagen med att städa huset,
byggarna lämnade efter sig massor med damm.
 
Men nu är det härligt rent hemma!
 
Forever kollegorna är i Stockholm och har det underbart roligt!
 
Är lite avis eller ja det var mitt eget val att stanna hemma så avis är väl fel ord.
 
Jag hade gärna varit där också men det kommer fler tåg,
ska ju till London i vår.
 
Det kommer bara bli bland det bästa jag gjort,
är jag helt övertygad om redan nu.
 
Förutom barnen såklart och mannen och andra roliga grejer förstås....
 
Borde nog inte jämföra men det kommer bli 2014 års höjdpunkt helt klart!!
 
 
Då ska vi vara i den här arenan!!

2 kommentarer:

  1. Wow! Är helt övertygad om att du kommer att få det vansinnigt roligt och inspirerande i London i vår. Och London är ju alltid London... :)

    Vad bra att du fick utnyttjat den tidiga väckningen. Skönt att ha det gjort. Förhoppningsvis får du lite söndagssovmorgon istället.

    Kram på dig♥

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får sova nu på morgonen istället.

    Funderar på Aloe Vera drycken. Kan du övertyga mig? Varför ska man dricka den? Vet ju att mycket av immunförsvaret sitter i magen. Skulle gärna slippa att få så många infektioner denna säsongen som vi hade förra, usch.

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera