torsdag 15 augusti 2013

1,64 nu säkerligen 1,92....

Jisses vilken egoboost!
 
Tog min sedvanliga tur till slottet och ikväll var jag en av talarna.
 
Presenterade företaget och fick så mycket beröm efteråt,
roligt roligt.
 
Extra roligt när så många från andra team kom fram och berömde mig, herregud vilken kick för självförtroendet!
 
Inte konstigt att man ser fram emot att äntra scenen fler gånger!
 
Det borde ju verkligen inte vara något fel på självförtroendet!
 
Men sanningen är den att jag har fortfarande inte varit på frisörsalongen, jag skäms....
 
På måndag då ska jag gå dit,
jag lovar!!!
 
Imorgon bär det av mot marknaden!
 
Total tystnad från mig i hela 3 dagar...
 
Är du nyfiken på vad jag gör kan du alltid gilla min FB sida,
där uppdaterar jag min verksamhet men även lite produkttips och annat smått och gott!
 
Välkommen!!
 
 
 
Jag och stora tjejen!
 
 


2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Heja heja! Jag skulle då aldrig gå upp på en scen överhuvudtaget. Den där frisören är ju en baggis för dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul att det gick bra!!
    Lycka till på marknaden och frissan på måndag

    Kram Sandra

    SvaraRadera