torsdag 4 juli 2013

Phu...

Nu är jag trött...

Har stått en heldag på marknaden i Kungsbacka,
arbetat som knalle för en dag!

Men oj vad bra det gick!
 
Har faktiskt slagit rekord,
goa kollegan och jag!
 
Så det var en lyckad dag!
 
Nu ser jag fram emot kvällen,
fika med en underbar vän och även sponsor.
 
Det var nämligen hon som gav mig möjligheten att börja arbeta med Forever,
stort TACK!
 
I morgon åker jag troligtvis till Dalsland,
längtar efter att få pussa och kram på mina godingar!
 
Pratade med Lilleman i telefonen och han skrattade så gott när han hörde min röst,
längtar!
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Men vad roligt att det gick så bra, grattis till rekordet!
    Härligt att få pussa och krama på sina kära :).
    Ha det så bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Va roligt att du hittad till mig så hitta jag till dig:)
    Kul att det gått så bra för er och vilket liten goding du har till lillkille:)) Nu ska jag kika runt här!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du hälsar på mig också!!

      Välkommen tillbaka!

      Radera