onsdag 12 juni 2013

Skönsång..

har fyllt vårt hus idag!
 
Stora tjejen övar för fullt inför morgondagens skolavslutning,
tillskillnad från mor sin kan hon faktiskt ta ton!

I dag tog jag adjö av många fantastiska 3:or,
nästa termin börjar vi om med 2:or.
 
Jag är ju aningens blödig så det är väl tur att jag missar skolavslutningen på jobbet,
eller så är det ett perfekt tillfälle att gråta av sig lite ;)
 
Ser otroligt mycket fram emot morgondagens marknad.
 
 
 
Så typiskt att det ska regna,
marknader är ju allt lite väderkänsliga.
 
Å andra sidan har vi faktiskt klarat oss från regnet alla de andra tillfällena så någon gång ska ju vara den första .
 
Och..
 
det blir ett ypperligt tillfälle att prova plasttaket jag köpte på IKEA!
 
 
 
Håll tummarna för mig imorgon,
sälj så det ryker tänker jag!

2 kommentarer:

  1. Klart jag håller tummen för dig! Jag visualiserar att du säljer massor! :))

    Kram, hoppas ni slipper regn och blåst på marknaden! Bara penga-regn isf ;)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Vi hade skolavslutning idag och regnet vräkte ner... Typiskt!! Men positivt för trädgården den var torr nu...
    Hoppas det gick bra på marknaden idag :)
    Kram Sandra

    SvaraRadera