söndag 16 juni 2013

Inte idag....

men en annan dag,
då blir det bakluckeloppis i Göteborg.
 
Hade velat åka redan idag men inser att jag måste hejda mig,
husfriden är också viktig.
 
Det är så mycket jag vill göra,
måste prioritera!
 
Istället blir det en tur till..
 
Ska försöka hitta tåliga växter till våra krukor på altanen,
de stackarna vi haft överlevde inte vintern.
 
Efter en titt på C ska vi nu bege oss till duschen,
den vackra clown målningen är verkligen ett minneblott.
 
Sedan ska jag ta en extra titt på mina anteckningar från gårdagen,
det var mycket att ta till sig och en del som jag inte tog till mig...
 
Philip Ritter från Schweiz, otroligt kompetent och driven!
 
Hans arbetssätt kanske inte passar mig men mycket han sa var tänkvärt!
 
Det gäller att plocka godbitarna!
 
Ha en riktigt härlig söndag!
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Särö trädgård låter inte heller fel, jag har också införskaffat lite grönt - tomatplantor. Tror nog att jag ska köpa några fler faktiskt - hoppas det blev en lyckad dag med massor av fint i blompåsarna ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Tack för grattiset! Nu är det ju fler som ser ditt företag med, tänk på det. Har över 3000 besökare i dag och det tickar på hela tiden....
    Ha en skön söndagkväll!

    SvaraRadera
  3. Jag har vart på väg till den bakluckeloppisen några ggr men annat har kommit i vägen... Det håller ju på ett tag till så man kanske hinner...
    Särö Trädgård har blivit så mycket finare sen dom bytte ägare och visst är caféet mysigt :)
    Jag bor ett stenkast därifrån ;-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera