tisdag 25 juni 2013

Rensa tårkanalen...

Började dagen med att rensa tårkanalerna,
grät en skvätt och tog en svängom med Lilleman.
 
Jonas Gardell,
älskad och säkerligen hatad fängslade mig under den tidiga morgonen.
 
Fängslade mig så pass att jag var tvungen till en repris under middagsbestyren på kvällen.
 
Log, rös, fällde en tår och skrattade gott åt mötet med Meryl....
Lilleman tog en svängom med pappa.
 
 
 
Idag har varit en bra försäljningsdag,
lite oväntat då jag har min lediga dag!
 
Har en äldre dam som älskar våra produkter,
dricker drycken, använder solkrämen, deo, tandkräm you name it!!
 
En superkund, en superdam såå trevlig,
vi pratade förstukvisten då hon kände sig lite krasslig och inte ville smitta.
 
Efter 40 minuter tog hon sin välpackade Forever påse och gick,
tänk vad 40 minuter kan gå fort!
 
Fick sedan ett oväntat sms!
 
För cirka 2 år sedan gav jag prover på Aloe Vera Gelly till en mamma vars barn hade otroligt mycket mollusker.
 
Molluskerna försvann och mamman och dottern sken ikapp!
 
Nu kontaktade hon mig och ville köpa en tub Aloe Vera Gelly,
hon hittade mitt telefonnummer bak på ett prov som hon hade kvar.
det lönar sig att klistra små adresslappar :)
 
Dottern hade fått utslag och det sista aloe vera provet som hon hade kvar hade gett effekt!
Så nu blev det en tub till henne och en till hennes syster som också vill ha!
 
Härligt!
 
Blir så glad när mina produkter gör folk nöjda och glada!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar