torsdag 2 maj 2013

Nu eller aldrig.....

Innan vi kommer till de ROLIGA NYHETERNA måste jag skrika ut....
 
JAG FRYSER FORTFARANDE!!!!!
 
Jag är otroligt imponerad av alla dessa knallar som står på marknader året runt,
i princip skulle jag kunna lova att köpa något av er alla bara för att ni är så otroligt tappra!
 
 
Nu över till ROLIGHETERNA!!
 
Sommarkampanjen har börjat!
 
 
Har du någonsin funderat över att skaffa ett eget kundnummer hos Forever Living Products?
 
Kanske bara för att du älskar aloe vera produkter och vill köpa dom till ett bra pris,
Kanske för att du vill tjäna lite extra pengar,
Kanske för att du vill ge dig själv en ny möjlighet och
kanske för allt ovanstående tillsammans!
 
I så fall är det ett ypperligt tillfälle att slå till!
 
Nu har vi möjligheten att köpa fantastiskt bra produkter till ett fantastiskt bra pris!
 
Använd dom själv, sälj, ge bort gör vad du vill!
 
 
 
Förutom fantastiskt bra produkter får du mig som handledare.
 
Nyttja mig till fullo, plocka fram mig lite då och då när energindepån behövs fyllas på eller du behöver någon att bolla med eller stoppa tillbaka mig i lådan.
 
Valet är ditt!
 
Men jag är LYCKLIG!
 
Nu ska jag sätta fart...........
 
 


 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar