onsdag 29 maj 2013

Aj aj aj....

hade ett barn i skolan idag som landade rätt bland nässlorna.
 
Fyy som han såg ut!
 
Smorde in med Aloe Vera Gelly, lugnande och svalkande!
 
Brukar inte vara så trött men ikväll tar nog priset.
 
För första gången på jag vet inte hur länge la jag mig i soffan redan vid 20:00,
funderade allvarligt på att hoppa över bloggandet och bara blunda.
 
Men här sitter jag nu i alla fall,
var tvungen att googla lite och tillslut hamnade jag här i alla fall!
 
Imorgon ska min góa trotsiga sexåring hälsa på i skolan igen.
 
Förra veckan konstaterade hon att skolan inte var något för henne utan ett år till på förskolan kändes bättre. Lite gladare blev hon dock när hennes fadder pladdrade på oavbrutet i en timmes tid över hur glad hon var över att min C äntligen var där!
 
Mamma jag har nog fått en ny kompis sa hon när vi gick hem!
 
Tack söta du för ditt engagemang och smittande glädje!
 
Nu ska jag krypa till kojs, läsa en bok som känns otroligt lovande!
 
God natt!
 
 
Sökte på skola för att hitta lite roliga bilder och titta vad jag fann! Ingen skola i för sig men väl ett lekland. Ser det inte otroligt roligt ut??
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar