måndag 8 april 2013

PMS???

Nää faktiskt inte!!!
 
Kan erkänna att jag nog är aningen partisk och jag har ju faktiskt bara provat drygt en månad!
 
Men banne mig så är jag inte alls lika grinig som förra månaden.
 
Kan det vara Vitolize eller har jag bara en ovanligt bra månad??
 
Tja jag har ingen aning men återkommer om ytterligare en månad
 och
 håller tummarna att det håller i sig!!
 
 
 
Fick ett Skype meddelande från mamma,
hon har sålt sina första produkter i Spanien!
 
Tydligen med lite hjälp av pappa,
som är ett stort fan av drycken!
 
Heja heja säger jag!
 
Fick sedan ett meddelande från min vän och återförsäljare i Skåne som lyckligt berättade att hon sålt så det stod härliga till!
 
Hon och jag pratar massor via Wordfeud,
förena nytta med nöje.
 
Men nu blev det allt för mycket skrivande så ett 40 minuters samtal var helt nödvändigt!
 
Hennes bästa kommentar:
Det är så roligt att höra allas berättelser om produkterna och hur nöjda de är!
 
Jamen visst så är det!!
 
Grymt jobbat och MASSOR MED GRATTIS TILL DIN NYA HEMSIDA som du nu fått av Forever!
 
Blir så glad så det spritter i kroppen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar