tisdag 16 april 2013

Jag älskar....

mitt aloe vera jobb!
 
Jag vet att jag har sagt det förut och jag kommer säkerligen säga det tusen gånger om.
Ni får ursäkta om det blir tjatigt!
 
Idag har jag haft träff med min góa granne,
min kollega, min återförsäljare.
 
På torsdag ska hon tillsammans med en massa andra utställare ha ett Vårevent.
 
Det blir hennes första "mässa" och det är klart att det pirrar lite extra i magen.
 
Idag har vi pratat Aloe Vera,
eller snarare har jag gett tips på svar.
 
Det är en massa massa frågor man får som ny återförsäljare
och det är klart att det är svårt att svara på allt i början.
 
Varför görs det ingen reklam om era produkter?
Varför rekommenderar inte läkare aloe vera?
Är det ett pyramidföretag?
Varför är produkterna så dyra?
Varför ska man dricka aloe vera?
 
Ja det var bara ett litet axplock men ni förstår...
 
Å andra sidan är det ju jättebra att man får alla dessa frågor,
det är ju så man lär sig.
 
Har även bollat med en tjej i Dalsland som är sugen på att jobba..
Vi får se hur det går..
 
Till sist får ni ta del av den här artikeln,
love it....
 
 
 
Bra reklam tackar man ju inte nej till! ;)
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du hittat detta som du brinner för!
    Jag återkommer till dig med några frågor inom kort. Just i dag är jag hängig, förkyld och feber. Klarade ändå av två fotvårdskunder på förmiddagen tack vare Alvedon.
    Kram

    SvaraRadera