tisdag 12 mars 2013

Jaaa men ånej....

Växjö! Var var var??
 
Tur man har iphone...
men ånej allt för långt borta och allt för lite tid.
 
ååå vad sugen jag blev på att dra till Växjö..
 
En fantastisk inspiratör inom Forever ska föreläsa där...
jaja nu är det som det är
 
Jag får glädja mig åt vår nästa inspirationsdag som är den 5:e maj.
 
Då kommer nämligen den här kvinnan!!
 
 
Klicka på länken vet ja...
 
Hon är super!
 
Har du vägarna förbi tycker jag definitivt du ska hänga med!
 
Man behöver inte vara återförsäljare!!!
 
"Vilket liv vill du ha?"
är temat för den dagen....
 
 
Så även om det inte blir Växjö är jag ändå mer än nöjd!
 
Spana in veckans produkt om du inte redan gjort det!
 
Något för våra små!
 

Lilleman är dock för liten...
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar