torsdag 28 mars 2013

Hela världen i dina händer....

Min bror tog ett fint foto som jag bara måste dela med mig utav....
 
Mina tankar går självklart till Forever Living Products,
ingen är förvånad eller hur??


Men låt mig förklara...
 
Forever är idag ett företag som finns i över 160 länder,
det ÄR ett globalt företag.
 
Det innebär att du kan förflytta din verksamhet och arbeta var du vill i världen
utan att det faktiskt kostar dig något.
 
Flytta till Thailand exempelvis och beställ dina varor där.
Min mamma som bor i Spanien under vinterhalvåret skulle mycket väl kunna beställa sina produkter dit hon befinner sig just nu och därmed sälja produkter till alla andra som bor på campingen.
 
Varför hon inte gör detta är för mig en gåta.. ;)
jag skojar med dig mamma
 
Det innebär också att du kan hjälpa andra människor att starta en egen verksamhet i ett utav dessa 160 länder.
 
Jag har en vän i Tyskland som funderar på att dryga ut sin mammapeng med att bli återförsäljare,
jamen självklart säger jag och hjälper henne bäst jag kan!
 
Möjligheterna är enorma och du har hela världen i dina händer!
 
Lindqvist Photography
 


1 kommentar: