söndag 24 mars 2013

Gick 1 m och....

hamnade hos grannen på Blingo visning!
 
Hade en tanke att köpa något till barnen men det blev bara till mig!!
 
Ego värre!
 
Är dock riktigt nöjd med tröj och scarf köpet!

Roligt att många barnklädesmärke nu även satsar på vuxenkollektion!
 
Om två veckor ska jag ha Me and I visning hemma hos mig och då blir det säkerligen något till de små fast jag har redan spanat in ett linne till mig själv....
 
Men mina barn har faktiskt tok mycket kläder och själv har jag stått åt sidan alldeles för länge!
 
C är fortfarande sjuk,
imorgon bär det av till vårdcentralen!
 
Håller tummar och tår att det snart vänder för henne, stumpan min!
 
Är klar med min bokföring sååå skönt!!

Mannen har snöat in på diagram sedan han hittade världens app,
nu ska han få göra ett diagram åt mig.
 
Roligt att se hur det svänger med beställningarna eller snarare hur det går spikrak uppåt... ;)
 
Har just nu lite påskkampanj!
 
Handla för 400:- eller mer och få en egen liten påskgåva!
fri frakt!
 
Önskar er alla en fortsatt härlig söndagkväll!
 
 
 Vi tjuvstartar med ett påskkort från förra året!
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar