tisdag 26 februari 2013

Trist men så är det...

C har flyttat  och istället har vi fått besök av en annan C.
 
Min glada tjej är utbytt, förbytt!
 
Men det finns hopp för tydligen ska den här nya C snart åka på semester..

Det lutar åt Thailand eller kanske Spanien,
Spanien tycker jag låter bra för jag tror mormor och morfor skulle pigga upp!
 
Tills dess blir det mycket kramar och pussar,
tänker att det kanske kan få även den argaste lilla tjejen att tina upp.
 
Ibland funkar det ibland inte.....
 
Jag längtar efter min glada C och jag hoppas hon snart kommer tillbaka!
 
Lilleman har blivit förkyld och hostar så det skrällar,
hostmedicin och heat lotion.
 
Det luktar liniment i hela hans rum men det värmer skönt på bröstet och verkar kanske lite slemlösande?
 
Nu bär det av med stora tjejen till simskolan,
orättvist tycker C...
Dock vill hon absolut INTE gå i simskola för då måste man doppa huvudet...
 
Men solen lyser :)
 
Innan förkylningarnas tid i sin fina Alicemössa eller snarare Brorsanmössa!
 
 
 


1 kommentar:

  1. Oj oj, att lilla C blivit som förbytt, ja, man hänger inte med i svängarna ibland.

    Men så skönt att du är tillbaka igen! Hjärnskakning är inte att leka med. Faktiskt viktigt att ta det lugnt så man inte får några tråkiga men efteråt...

    I morgon kommer min annons i tidningen om att jag öppnar igen. Hoppas att någon ringer och vill boka tid...

    Kram

    SvaraRadera