torsdag 14 februari 2013

Tackar...

för alla krya på hälsningar!
 
Lilleman återhämtar sig och vi andra mår prima!!
 
Det var tur jag storstädade igår för idag är allt som vanligt igen...
 
Förutom att det är Alla Hjärtans Dag,
Stora tjejen har dekorerat och planerat midagen.
 
Tydligen blir det trerätters och kocken är visst jag,
ja något ska vi nog kunna fiffa till.
 
Tog en tur till Ica Maxi, vårt andra hem, blir lätt så när det är krypavstånd.
 
Idag var det så där lagom roligt, ni vet som det kan bli när man har tre barn med sig.
 
C bestämde sig för att placera sig framför vagnen vilket såklart resulterade i att hon blev påkörd mest hela tiden, Lilleman ropade banan, banan i högan sky eller snarare ban ban och Stora tjejen fick ett utbrott för att jag inte köpte ett gosehjärta till hennes pojkvän........
 
Jag försökte sansat få C att flytta på sig, Lilleman distraherades med scannern och till Stora tjejen försökte jag tålmodigt förklara vitsen med att spara sina pengar och att inte ens hennes pappa får en alla hjärtans dag present.
 
Inspirerad av Bara Anna ska det snart bakas Kärleksmums och det lär bli dubbla mått av kärlek!!
 
Ha en riktigt härlig Alla Hjärtans Dag!
 
 

3 kommentarer:

  1. Önskar dig detsamma...å tusen tack för titten hos mig:)

    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Jag ser er famför mig där i affären, uschinamej, så är det ibland.
    Roligt att du gillade att läsa mina åtta punkter om mig själv i dag. Extra kul att vi har en del gemensamt.

    Tack för Aloe Lips, är superbra, behövde verkligen ett sånt nu.

    Ha en skön alla hjärtans kväll!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att det har kommit fram!! Hoppas du blir nöjd med det!

      Kram

      Radera