tisdag 12 februari 2013

Jag är olycklig nu...

nä så illa är det verkligen inte,
ska ganska mycket till för att jag ska bli olycklig!
 
Men för att ge er en lite inblick i nätverksföretagande kan jag meddela att det verkligen är
 rena berg och dalbanan!
 
Góa grannen ångrade sig.....
 
Jaa så är det ibland när man kommer hem till sofflocket och funderar.
 
Ingen idé att deppa ihop men vad synd,
 för det hade verkligen varit superroligt!
 
Men ett nej i den här branschen är oftast ett kanske!
ni förstår att man måste vara obotligt optimist!
 
Jag har några i mitt team som sagt nej i ett års tid och sedan ångrat sig.
 
Inga dörrar är stängda för alltid, inte här iallafall!
 
Så nu laddar vi om och tar nya tag!
 
Góa grannen är såklart fortfarande góa grannen och en ny förmiddagsdate är redan inplanerad!
 
Godnatt gott folk!
 
 
Ibland har man ju go lust att bara slänga sig på golvet och skrika, men vad hjälper det??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar