söndag 13 januari 2013

Svett är fett som gråter....

Idag har jag återigen inspirerats av fantastiksa människor som delar med sig av sina erfarenheter!
Teamet hade idag kickoff och det var vår underbara upline som fixat allt, rubb och stubb tillsammans med familjen.
Fantastiskt god mat, många góa skratt och tankeställare.
Håkan Wester fick mig att fundera på om jag verkligen skulle överleva en natt med tejpad mun.
Kan inte påstå att jag är jättesugen på att testa.
Dock är jag så pass nyfiken att jag definitivt kommer praktisera tekniken dupandning!
Bilden kommer från medvetenandning.se
Jag kommer också definitivt försöka bli mer medveten när jag handlar.
Mitt mål blir att undivka aspartam (vilket jag faktiskt redan gör), E621-E635 vilket är smakförstärkare om jag förstått saken rätt och inte allt för bra för våra kroppar!
Dagen fortsatte med detox, hudvård och inspiration med titeln Vilket liv vill du ha!
Det slår mig vilken otrolig förmån jag har.
100:- kostade den här dagen mig en spottstyver om man tänker på vad det kostar med fortbildning.
Det slår mig vilken otrolig förmån att få tillhöra vårt team,
glad och tacksam!
Tillsist ska ni få ta del av 30minuters träningspass som du kan göra hemma á la Håkan Wester
  1. Löpning på stället
  2. Plankan
  3. Dips med hjälp av stol
  4. Situps
  5. Knäböj
  6. Armhävningar
  7. Bordet (händer och fötter i golvet och upp med rumpan och ryggen, ryggen mot golvet)
  8. Rygglyft (ligg på mage och lyft upp bröstet)
Ha nu en riktigt skön söndagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar