lördag 19 januari 2013

Hur lyxigt får man ha det egentligen??

C är hos en kompis, stora tjejen har en kompis hemma, Lilleman sover och mannen är iväg.

Jag har precis fått en beställning på lip och massage av en ny kund, spännande!

Fick lust att göra en folder, därför har jag nu förflyttat mig till sovrummet.
Solen strålar in, det känns varmt och ombonat.
Ute gnistrar snön och det känns såå lyxigt att bara få vara.....

Igår tog mannen examen, äntligen är han färdig med sina studier till specialpedagog.
Är otroligt stolt över honom, tänk att han jobbat heltid samtidigt som han studerat.
Men det är skönt att det är klart både för honom och för mig!

Vi hade fixat en överraskningsfest, jag och tjejerna.
Lilleman sov och missade allt det mysiga, men hans tid kommer.
Vi skålade i champagne, åt ost och kex och en massa annat gott!

Nu är det nog bäst att jag sätter igång med foldern innan Lilleman vaknar.

Ha en härlig lördag!
Det är gelen i Aloe Vera plantan som är det góa!!!

2 kommentarer:

  1. Oh vad skönt med såna där stunder för sig själv.

    Blev foldern bra?

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gick bra med foldern och STORT grattis till mannen, förstår att det är skönt för er alla att han är klar med studierna ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera