onsdag 23 januari 2013

Förberedelser...

För att utnyttja tiden maximalt kör jag aloe vera hela dagen på söndag.
 
Först ska jag iväg på visning och sedan ska jag ha teamträff hemma.
 
Det blir faktiskt min första egna träff med "mina" återförsäljare, spännande!
 
Vill såklart vara väl förberedd, jag i ett nötskal gillar inte att improvisera för då känner jag mig osäker.
 
Det var ju inte helt sant slog det mig.....
 
Hmm i vissa sammanhang vill jag vara mycket väl förberedd som nu på söndag.
 
Ska göra produktkort som de kan ha vid sina visningar, känns alltid skönt med ett stöd.
Måste också göra en lathund för hudvården så att allt blir i rätt ordning, vore ju tokigt om vi gjorde ansiktsmasken sist...
 
Fram med saxen och lamineringsmaskinen,
behöver bege mig en sväng till Clas Ohlson för att fixa nyckelringar super att fästa korten i!
 
Ute skiner solen och det är en underbar vinterdag!
 
Lilleman sover gott och snart kommer stora tjejen hem.
 
Så det är bäst att sätta fart!!
 
 
Söndagens hudvård blir lyxig!
 

1 kommentar:

  1. Låter härligt med lyxig hudvård. Lycka till imorgon! Kram Jennifer

    SvaraRadera