onsdag 9 januari 2013

Afterwork och en smak av...

vad som komma skall!

Nedräkningen har verkligen börjat!

Det är faktiskt bara nästa vecka också och sen ska Lilleman börja på förskolan.

Åhhh vad det är dubbla känslor!!

Men jag lovar mig själv att det är denna terminen,
nästa höst ska jag vara hemma två dagar.

En dag till barnen och en dag eller en del av en dag till företaget,

Påminn mig gärna om jag verkar glömma bort det!!!!

Var på Afterwork nu på kvällen och jag har verkligen underbara kollegor och jag vet att jag kommer få fantastiskt trevlig på jobbet. 

Barnen är underbara, kollegorna är underbara men skolmiljö kan verkligen vara skolmiljö.
Då tänker jag mest på hopplösheten, inga resurser och vänd och vrid på er så gott ni kan.

Kan inte fatta att min mammaledighet snart är över!




Var det inte nyss han kom våran Lilleman??

3 kommentarer:

  1. Ja tänk vad tiden går. Både roligt och lite vemodigt på samma gång. Jag brukar tänka att det är ok bara barnen är friska och mår bra. Fast inte är det väl bara roligt att de blir stora heller :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant så! Det viktiga är att dom är friska och mår bra jag håller helt med!

      Radera
  2. Tiden springer verkligen iväg för oss. Snart pratar ni flickvänner och körkort... Hoppas du får en underbar vår på jobb.
    Kram Anette

    Ps Kyla eller värme på ond rygg???

    SvaraRadera