måndag 17 december 2012

Jag har förklarat krig mot...

mina hälar!
 
Det är jag och Propolis som har gaddat ihop oss,
denna gången tänker vi inte ge oss.
 
Hade först tänkt lägga upp en bild så att ni skulle få se före och efter.
Som tur vá sansade jag mig, för vem vill egentligen spana in mina spruckna hälar??
 
Var på fotvård för någon månad sedan, underbart!!
Hon tyckte jag borde smörja mina bedrövliga hälar, inte fila bara smörja.
Hon rekommenderade en kräm med Aloe Vera i.
 
Jag blev lite full i skratt och erkände att Aloe Vera krämer har jag gott om!
 
Så nu får de smörj morgon och kväll och sen på med ett par góa strumpor.
 
Lilleman och jag slåss i princip om Propoliscremen här hemma nu,
han fullkomligt älskar den och låtsas att han smörjer kinderna hela tiden om han inte äter på den!
 
 
 

 
En superkräm nu på vintern, inga torra händer här inte och snart inga torra hälar heller!
I love it!!


6 kommentarer:

  1. Jag har världens bästa heel repair creme. Exvuance krämen....de bara försvinner liksom.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra tips om nu inte propolisen skulle fungera! Fördelen med propolisen är dock att jag kan använda den till hela kroppen fast det kanske man kan med Exvuance också??

      Radera
  2. Jag är så stel så jag har svårt att se hälarna så jag vet inte om de behöver Aloe Vera.
    Och så vill jag bara säga att även om Ulf är snyggt så menade jag inte det som firmanamn hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är härlig Ulf, tack för alla skratt!! Anade nog att du inte menade det som företagsnamn men den tanken var såå mycket roligare!! Funderar på att det kanske vore en ypperlig tävling.....

      Radera
  3. Ser fram emot att höra hur det går.. är mer än less på mina hälar och har inte hittat nån lösning ännu...
    Kramar från Liv

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer absolut berätta hur det går, tycker redan det börjar bli bättre nu gäller det bara att inte ge upp!

      Radera