torsdag 1 november 2012

Pustar ut....

Det har varit en intensiv dag och en lika intensiv kväll...
 
Fick tillbaka provet idag och det gick bra, väldigt bra kan stoltsera med ett MVG
 
och det känns stort, stort eftersom jag aldrig haft något läshuvud.
 
Fast ärligt talat är betyg näst intill det värsta jag vet för det säger ingenting om en människa.
 
Hade jag vetat vad studieteknik var när jag gick i grundskolan kan jag säga att mina betyg hade sett helt annorlunda ut.
 
Men tänk vad känslan sitter i, det pirrade lite extra i magen idag när jag väntade på mitt resultat.
 
Kände mig tillbakaflyttad till högstadiet....
 
Huamej...
 
Hade sedan en supertrevlig lunch med studiekamraterna,
diskuterade gårdagens händeler, massagegrepp och etik.
 
Har nu precis landat i fåtöljen efter en otroligt lyckad visning.
 
En underbar dam har bjudit på god mat och presenterat mig för sina goa väninnor!
 
Kommer somna gott ikväll!
 
Bjuder på en Aloe Vera planta från Tunisien!
 
 
 





1 kommentar:

  1. Härligt, grattis till lyckat prov:)
    Och visst är det mysigt när man haft en lyckad visning ... igår kom jag hem 23.30 (!!!) lite för sent men ack så kul och mysigt det var.

    Ha det fint!
    Kram Suz

    SvaraRadera