lördag 3 november 2012

Glada nyheter och...

firmafesten blev genast mycket mycket roligare!!
som om den inte var det innan
 
Jag får ta med mig någon,
vem jag vill!!
 
lisaluring.blogspot.com
 
Ååå vad många som susade genom mitt huvud när jag fick reda på det glada beskedet!
 
Blev nästan ledsen när jag insåg att jag inte kunde bjuda med dom alla.
 
Nu har jag sansat mig.
 
Nu är det inte bara hjärtat som väljer utan jag ska tänka igenom mitt val noga.
 
Troligtvis blir det någon från mitt team,
mmmm tåls att grunna på!!
 
Ser fram emot morgondagen.

Massage, företagspresentation och sedan träff med goda vänner!
 
Håller tummarna för att jag lyckas med de nya greppen och inom tidsramen.
 
Håller tummarna för en ny kollega!
 
Och jag vet att vi kommer bjudas på fantastiskt god mat och trevligt sällskap på eftermiddagen!
 
Känner på mig att det blir en lyckad söndag!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar