söndag 14 oktober 2012

Wohooo...

jag överlevde dagen!!
 
Jag fick superfina blommor
 
&
 
Matilda Bosons autograf!
hon höll en kanonföreläsning
 
Tänk att få lyssna till otroligt inspirerande föreläsningar
för endast 200:-
idag behövde jag iförsig inte betala alls
 
Det är som jag säger,
sedan jag började arbeta med Forever har jag varit på mer föreläsningar än vad jag någonsin varit på under mina 10 år som fritidspedagog!!
 
Det är såå inspirerande och utvecklande!!!
 
Nästa tillfälle är den 1/12,
då kommer
Mats Petersson
 och pratar näringslära
detta vill man ju INTE missa.
 
Så jag har såklart köpt biljetter till mig och några i mitt goá underbara team!!
 
Längtar redan!!
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Msts Persson har jag lyssnat på en gång för sådär 7-8 år sedan. Inspirerande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört mycket gott om honom så jag ser verkligen fram emot att få lyssna på honom!

      Radera
  2. Härligt att det gick bra, tack för föreläsningstipset.. älskar att bli inspirerad på så vis..

    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det roligt med föreläsningar!! Sålde förresten en Argi+ idag. Du och Chissra borde nästan få ta del av vinsten ;)

      Radera
  3. Vad intressant det låter. Jag borde försöka ta mig tid och gå på lite inspirerande föreläsningar. Får jobba på det helt enkelt.

    kram

    SvaraRadera
  4. Alltid roligt med inspirerande föreläsningar! Vad skönt att dagen gick bra :).
    Ha en fin dag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Föreläsningar kan man aldrig få för många av....inspirerande och motiverande....det mår man gott av länge.
    Just honom vet jag inte så mycket om....tror det blir spännande:)!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Härligt med bra föreläsningar som ger energi, modigt av dig att göra något nytt och som ger pirr i magen.....Bra jobbat!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera