tisdag 23 oktober 2012

Jag borde verkligen...

sitta med näsan i Anatomi pärmen.

Istället somnade jag en timma med C.
 
Yrvaket har jag nu planlöst surfat runt
och tillsist hamnade jag här.
 
Funderar på en smörgås och sedan, sedan......
 
skaaa jag rabbla latinska rörelsetermer.
 
Satt med en kurskompis, på ett mysigt fik i Göteborg,
planen var att studera ihop.
 
Först surr om dagens praktik,
ägnade sedan resten av tiden åt att filosofera om hur frågorna skulle se ut,
konstaterade att det borde ju inte vara så svårt.
 
Det viktigaste måste ju ändå vara det praktiska, ELLER?????
 
Bläddrade tillsammans igenom pärmen,
sturska konstaterade vi att det här kan vi ju.....
 
mmmmm eller hur............
 
Jag borde verkligen sitta med näsan i Anatomipärmen!!!
 

2 kommentarer:

  1. Ja du ibland är det svårt med den där disciplinen, men det brukar lösa sig ändå! Och du behövde säkert den där sömnen.
    Ha det så bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Helt sant, jag behövde verkligen den där sömnen!! Känner mig faktiskt inte så nervös inför den stundande tentan, tänker precis som du skriver att det löser sig nog!

    Tack för titten!

    SvaraRadera