lördag 27 oktober 2012

Ansiktsmassage visade sig vara...

ett effektivt sömnmedel!
 
Minst två av mina studiekamrater somnade djupt vid ansiktsmassagen,
kanske var det fler men dessa var de enda som snarkade...
 
Ni må tro det var svårt att hålla sig för skratt och koncentrera sig på sin "kund".
 
Testade på stora tjejen igår och vad hände......
efter en stund sov hon sååå gott.
 
 
Ansiktsmassage är verkligen otroligt avkopplande och jag ser fram emot att prova på riktiga kunder!
Gärna med Alpha E factor, en otroligt näringsrik olja till ansiktet från Forever.
 
 
Idag har min mamma förhört mig på Anatomin,
som pensionerad förhörsledare fixade hon det såklart galant
och jag kunde svaret på det mesta faktsikt.
Det verkar lovande inför måndagens tenta!!
 
Ha nu en riktigt härlig lördagkväll!!

1 kommentar:

  1. Ansiktsmassage är så oerhört skönt, ibland avslutar min massör med det och jag bara älskar det.. blir så glad när jag läser om din utbildning, det verkar vara så rätt för dig..
    Ha en härlig söndag.
    Kramen från Liv

    SvaraRadera