måndag 27 augusti 2012

Lagerpåfyllning i min garderobsbutik...

I torsdags gjorde jag en ny order på hemsidan och idag kom mina varor.
 
Otroligt smidigt och fantastiskt snabb leverans.
 
Det är som julafton när man öppnar paketet och plockar upp alla produkterna.
 
Lite gott och blandat!


 
Idag kändes det extra roligt eftersom jag beställt två nya produkter som ska provas och utvärderas här hemma.
 
Till mannen blev det Styling Gel,
han har köpt på frisersalongen tidigare men det känns ju tokigt om den här nu är bra.
Lär få höra imorgon om den blir godkänd eller inte!
 
Till mig blev det Bee Pollen.
 
Är nog aningen bi tokig just nu. 
Först honung och nu den här!
Ett naturligt kosttillskott som kan ge mättnadskänsla då 30 piller är likställt med 100g nötkött i protein.
Ja vi får välan se...
 

Nytillskott!
 
Kvällen har jag ägnat åt att inventera lagret.
Packa påsar och skriva fakturor för att kunna leverara imorgon.
Tre olika kunder med tre helt olika behov,
det är det som gör det så roligt!
 
Schampoo, Aloe dryck och Heat Lotion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar