torsdag 9 augusti 2012

Det kunde gått värre.....

Barnens längtan till simhallen har varit stor, länge....
Igår var det dax.

Lilleman fick sova middag.
Utvilade och mätta satte vi oss på bussen ner till stan.

Lyckan var total för alla de tre små medlemmarna.
Det skvättes, döks, tjoades och skrattades.

En härlig avslutning i bubbelpoolen, sen in i duschrummet och omklädningsrummet.......

Mannen mötte oss i foajen och jag var lycklig över att jag kommit ut med kläderna på och vid mina sinnens fulla bruk.

Fick mig ett gott skratt när jag kom hem och upptäckte att jag tagit tröjan ut och in..

Dock glad över att det inte var värre än så efter kaoset i omklädningsrummet hade det inte förvånat mig om jag gått ut naken...

Var får du din energi från?

Jag får min från Aloe Berry Nectar!

Aloe Vera Berry Nectar har en god smak av äpple och tranbär!


Jag kan ärligt säga att utan den hade jag varit en betydligt tröttare trebarnsmamma!

3 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt hälig tur till simhallen och visst kan man skratta åt en bakvänd tröja så där i efterhand. ;)

    Det är utan tvekan min familj som står för energipåfyllningen hos mig. Alla härliga skratt tillsammans. :)

    Ha en fin helg!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jaa vad vore man utan familjen! Den ger mig också fantastisk energi och tillfredsställelse. Tyvärr kan sömnlösa nätter driva en till vansinnets kant :)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig utflykt med alla barn, ja det där med omklädningsrum och barn är en intressant upplevelse.....

    Ha en härlig söndag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera