onsdag 15 augusti 2012

Att lova för mycket.....

är sällan bra!

När jag håller mina visningar försöker jag att inte lägga några egna värderingar.
Utan prova och testa vad du tycker, 90 dagars nöjd kundgaranti!

Men ibland slinker det ur en iallafall!

Vi har en pumptvål som jag verkligen gillar och även många av mina kunder.

Personligen tycker jag den är suverän att ta bort smink med!

Detta råkade jag säga på en visning.

Självklart fick jag en reklamation!

Kunden gick hem och förväntade sig att den skulle ta bort hennes smink.
Vilket hon ansåg att den inte gjorde och därmed höll inte tvålen vad jag lovade!

Senast jag sålde en sa jag istället!
Du kan även prova att ta bort smink med den!

Kunden hörde av sig och berättade att hon var sååå nöjd!

Man lär så länge man lever!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar