måndag 9 april 2018

Fredagsfys innan...



fredagsmys är nog det allra bästa!

I fredags bestämde mig redan på morgonen att jag skulle ut och springa direkt efter jobbet. Så det vart bara hem och byta om.





 Denna gången lämnade jag hunden hemma. Tänkte att jag skulle få till några extra kilometrar men så blev det inte, men tiden blev desto bättre. Jag älskar att springa med vårt lilla yrväder men samtidigt va det skönt att bara få fokusera på mig själv och lyssna till en fantastiskt bra bok! Tack för det tipset...  Villa Freja! Kika gärna in på hennes blogg om ni vill få bra boktips!

Bildresultat för flätan recension

Imorgon är det fredag igen men denna gång blir det hem och förbereda för fin fina väninnor❤



1 kommentar:

  1. Starkt att springa till en bok, det hade jag aldrig löst! haha.

    SvaraRadera