måndag 23 april 2018

Återhämtning...

Vad är det för dig?

För mig är det träning och att läsa, får jag inte den här tiden blir jag lättirriterad och det nästan kryper i kroppen på mig.

Läsningen har det blivit si och så med sen barnen kom, svårt att hitta en plats här hemma där det är ostört i mer än 5 minuter. Nu kombinerar jag promenader och löpning med ljudböcker, blir två flugor i en smäll.


 Att få vistas ute i naturen är  verkligen mumma för själen.


Jag behöver definitivt inte träna varje dag men gärna minst 3 pass i veckan, sedan vi skaffade hund har promenaderna ökats på och det har också varit fantastisk bra återhämtning.


Så vad är återhämtning för dig och tar du dig den tiden?

2 kommentarer:

  1. Ja naturen e väldigt harmonisk :) Har precis kommit igång med promenader varje dag men har inget speciellt sätt att återhämta mej på :)

    SvaraRadera
  2. Återhämtning för mig är yoga, bada i vårt utomhus spa bad eller sätta mig med en bok och läsa :)

    https://blogg.loppi.se/fruthomsen

    SvaraRadera