onsdag 21 februari 2018

Hemmaträningen...

går bättre än förväntat! Är inne på dag 15 av 30.... Halvvägs!!

Nu har jag kommit över den där jobbiga tröskeln, både kroppen och huvudet är synkat och den goa känslan efter ett avklarat pass drar mer än att lägga sig i soffan!

Allt jag behöver är hopprep, hantlar och min yogamatta sen bara att köra!
C9 var en grym kickstart för att få ordning på kosten, motivationen är på topp så inget slarv!


Det som går mindre bra är motionsdelen utomhus. Det blir desto fler styrkepass inomhus. Jag älskar att springa men inte så mycket att jag tar mig ut när det är isigt eller alltför regnigt! Så just nu blir det mycket hopprep i väntan på goare väder....


Tänkte att jag skickar lite extra motivation till er andra med!
 Häng med och satsa på din hälsa det är du värd!

6 kommentarer: