måndag 18 september 2017

Extraarbete för att...

tjäna extra pengar?

När jag valde att börja arbeta som återförsäljare för Forevers produkter var det helt klart för att jag ville tjäna en extra slant. Jag ville inte arbeta heltid som pedagog men ville samtidigt inte förlora allt för mycket i lön. Knepig ekvation, ville jobba mindre men ändå sökte jag ett extra arbete.

Men jag tänkte att det måste finnas något typ av arbete som passar mig och min familj. När min väninna berättade att som Forever business owner bestämmer du själv när och hur mycket du vill arbeta funderade jag inte så jättemycket. Jag har alltid varit intresserad av hälsa och friskvård, jag visste att aloe vera va bra och när jag förstod att det var helt riskfritt så tackade jag ja!



7 år senare så tycker jag fortfarande väldigt mycket om mitt arbete som återförsäljare för Forevers produkter men inte för att jag tjänar extra pengar utan snarare för att det sätter guldkant på tillvaron.

Jag träffar massa härligt positiva människor, jag får så mycket bra input från alla möjliga typer av föreläsningar, massor med personlig utveckling och det har gett mig en bättre hälsa, både fysiskt och psykiskt.


Det går i vågor hur mycket tid jag väljer att lägga ner på min business men den enda jag behöver stå till svars för är mig själv.
På gott och ont!
 Men det är det som är tjusningen, jag vill ju bestämma själv!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar