onsdag 16 augusti 2017

Nya rutiner...

och dag 1 är snart avklarad!

Idag körde jag igång med C9, 
det känns redan fräscht och jag ser fram emot att komma på rätt bana igen.


Fördelen med att bara slarva över semestern är att det känns inte så svårt att plocka bort onyttigheterna. Sötsuget har liksom inte riktigt satt sig så det känns redan nu som att det är borta. Eller så är det jag som är supertaggad att må så bra jag bara kan!

Det är viktigt att förbereda sig på dom här 9 dagarna men häftet som följer med boxen gör det enkelt.
Massor med tips på vad man kan laga för mat och vad man ska köpa hem innan.
Jag laddade för fullt med frukt och grönt redan igår.




Sedan är det bara att göra som det står.
Mig passar det utmärkt att följa ett schema.
 Det gör att jag inte känner mig frestad och inte heller tveksam på vad som är bra att äta.

Mina förväntningar är att hitta tillbaka till en bra balanserad kost och kontinuerlig träning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar