söndag 20 augusti 2017

Återhämtning, avkoppling,

mindfullness, meditation, avslappning.... you name it!

Ibland är det viktigt att bara vara.
Släppa alla krav och alla måsten.
Ingen prestation, ingen jämförelse, bara jag...


För mig är naturen det bästa rummet.
Skog, hav, öppna fält är en lisa för min själ.

Älskade att promenera längs med stranden under semestern på Gotland



När jag löptränar springer jag oftast med lurar i öronen.
Lyssnar gärna på något som handlar om personlig utveckling.
Just nu är det Olof Röhlander som peppar mig i spåret.
Runkeepar uppdaterar mig om tid, distans och fart.

Nytt är dock att jag gärna springer utan lurar.
Lyssnar på naturen och låter kroppen bestämma farten.
Kan till och med stanna upp, stretcha, göra lite lätta yoga övningar, har till och med satt mig ibland och mediterat för att sedan springa vidare.

Vart och hur ger du din kropp bästa ron?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar