torsdag 29 december 2016

C9, F1 och F2....

blev helt klart vändpunkten för min hälsa. Jag hade aldrig kommit i den form jag är i idag om det inte varit för Forevers livsstilsprogram. Jag behövde verkligen en struktur, tips på bra mat och ett träningsprogram att följa. Allt detta fick jag, en PT i en box helt enkelt. Sedan var det upp till mig att verkligen göra..... och det gjorde jag!



Tack vare ett bra program och min beslutsamhet kunde jag äntligen genomföra ett stort mål som jag haft länge, nämligen att springa Göteborgsvarvet. En halvmara, jisses skulle jag orka? Det längsta jag hade sprungit var strax över en mil men i för sig med mycket ork kvar. Min plan var att springa hela varvet och att njuta samtidigt. Jag hade inga som helst förväntningar, utan det viktiga var upplevelsen....

....och vilken upplevelse! Det var fantastiskt roligt och jag sprang med ett leende hela tiden! Tiden blev mycket bättre än jag trott, 2h och 14min. Jag var galet nöjd!

Tror att detta är bland det mest minnesvärda under 2016 åtminstone det som jag är mest stolt över.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar