lördag 7 maj 2016

Friskis och Svettis...

är mitt nya tillhåll. Går mestadels på löppassen som heter allt möjligt mellan cross, distans och kvalite. För mig som länge sprungit solo känns det jätteroligt att få lite sällskap men framförallt utmanas. Det är lätt att hamna i en bekvämlighetszon när man springer, så var det för mig iallafall. Ny input är aldrig fel!

Styrkepassen har jag kört hemma efter träningsschemat i F1 men idag skoja jag till det och bokade in mig på ett skivstångspass. Tungt, svettigt och roligt roligt!















Jag har en känsla av att jag kommer vara ruskigt mör i kroppen imorgon! Från skivstångspasset direkt hem och skura altanen. Mannen hade lägligt drabbats av ryggskott!!! Tur för honom att jag faktiskt gillar kroppsarbete. Grannarna skrattade gott och fällde en och annan kommentar....

Men jisses vad fint det blev! Jag är sååå grymt imponerad av allrengöringsmedlet MPD från Forever. Vi använder det som tvättmedel, drygt och miljövänligt. Behövs inget mjukmedel och ekonomiskt att handla från egen butik. Fick tipset av en kollega att använda det på allt det gröna som finns på altanen. Nöjdare än nöjdast!!






















Avslutade dagen med ett glas bubblande Rosé, gött nöjd!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar