lördag 25 oktober 2014

Familjeliv och aloe

Det är lördag...
Vi njuter av ledigheten, långfrukost, promenad och legobygge.

Det är helg och jag njuter av att kombinera familjeliv med mitt arbeta som oberoende återförsäljare.

Känner mig sprudlande glad då jag fått flera nya kunder på min hemsida, ni är varmt välkomna!

Idag har jag skickat produkter och imorgon har jag en presentation för en eventuell ny återförsäljare inplanerad plus produktutbildning för goa kollegan i Göteborg.
Känns som den ultimata helgen!

Aloe Vera är för mig en fantastisk planta, den har funnits med mig sedan barnsben och jag lär mig nya saker hela tiden. Man kan läsa om aloe verkans goda egenskaper i mängder av litteratur och artiklar. Min favorit är Aloe Vera: läkeplantan av Peter Atherton. Du hittar den Här!
Häromdagen fick jag den här artikeln skickad till mig, intressant läsning och jag har vid flera tillfällen haft möjlighet att lyssna till Dr Bo Dettner som är mycket kunnig.
Klicka på länken om du är nyfiken, Aftonbladet.

Kanske lärde du dig något nytt som du inte visste tidigare?

Nu önskar jag er en riktigt härlig fortsättning på lördagen!

Det är i gelén alla godheterna finns!


3 kommentarer:

  1. Så skönt med en sådan riktigt energigivande dag. Kram.

    SvaraRadera
  2. Härligt med lediga lördagar...
    Det var hur mycket folk som helst på köpcentret och lille N var ett kaos!
    Aldrig mer med honom dit :-/

    Lycka till imon
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Ha även en riktigt skön söndag med familjen. Vi ska åka iväg och äta frukost på en marknad med ett annat svenskt par. Kram Mamma och Pappa

    SvaraRadera