lördag 2 augusti 2014

Underbara dag...

underbara sommar!

Har spenderat en hel dag på stranden,
mycket bad mycket sol och god picknick!

På måndag är det dags för arbete igen.

Känns roligt och även om jag kan tänka mig ett par veckors ledighet till så ser jag fram emot hösten.

Har på känn att det kommer bli en riktigt bra höst!

Mitt närmsta projekt är att göra utbildningar som funkar via datorn.

Alla har inte möjlighet att ta sig till våra utbildningsställen och alla städer, orter erbjuder inte utbildningar.

Input är oerhört viktigt för att hålla lågan brinnande!

Ska bli spännande och se hur jag får ihop ljud och bild.

Blir ett litet steg utanför comfort zonen att spela in mig själv,
varför är det en sådan fasa att höra sin egen inspelade röst???

Get over it! :)

Önskar er alla en härlig lördagkväll




5 kommentarer:

  1. Visst har det varit en fantastisk sommar!
    Hoppas att nu fick härliga dagar i husvagnen!
    Ja att höra sin egen röst är jag inte bekväm med men jag tror att du klarar det galant!

    Hoppas du haft en bra första dag på jobbet!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Heeej! Kul att du är här igen. Hoppas din dag varit bra. Jag ser också fram emot hösten då vi har köpt en liten gård och flyttar in där i september, yipppeee...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Det låter som du är fylld med inspiration, kreativitet och en skön känsla inför den stundande hösten. Är övertygad om att det kommer att gå strålande. :)

    Ha det så gott!

    Kram Charlie

    SvaraRadera
  4. Igår hade vi stranddag här, men idag är det innepysseldag. Regnet hänger i luften.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Hoppas att sommaren har varit härlig!
    Kram K

    SvaraRadera