tisdag 8 juli 2014

Pimplar Aloe2Go...

och shoppar på Ullared!

Så såg semesterdagen ut idag!

Det går visst lite magsjuka hemma hos oss..

Lilleman var först ut,
ingen aptit men heller inga kräkningar eller annat mysigt.

Igår var det mannen och C,
likadant där förutom att fick en utrensning.

Jag och stora tjejen höll ställningarna och pimlade Aloe2Go tillsammans in på sena kvällen.

I brist på dunkar, leverans väntas denna veckan, höll vi till godo med det som finns i garderobsbutiken.

Aloe vera med en massa antioxidanter i en behändig förpackning,
passar utmärkt i handväskan träningsväskan och på flyget faktiskt!

En riktig energiboost!!

Utmärkt efter träning eller som energipåfyllning under dagen!

Annars har jag och Stora tjejen "förgyllt" dagen med ett Ullared besök.

Ullared ligger inte direkt på min 10 i topp lista...

Men jag och kollegan handlade till fritids och jag passade på att stoppa ner annat nödvändigt och onödigt i kundvagnen.

Det bidde mitt 4:e besök på detta fascinerande köpcentra!

Nu ska jag ladda inför Kivik,
känner mig förväntansfull!



1 kommentar:

  1. Ullared, där har jag varit två gånger i mitt liv, inget favoritställe för mig heller. Jag handlar inte mycket kläder till mig själv längre eftersom mannen har snygga kläder i sin butik så blir det att jag norpar något där emellanåt. Barnens kläder handlar jag mest på Lindex eller H&M, tycker det är bra och ofta prisvärt.

    Vad häftigt av er att besluta att även mannen ska jobba 80%, så himla bra...och skönt...

    Kram!

    SvaraRadera