tisdag 24 juni 2014

Jag...


Vem är jag?

Funderar du ibland på vem DU är?

När jag började arbeta med Forever för sisådär 4 år sedan har jag verkligen börjat fundera på vem jag är,
vad jag vill och varför?

Det är inte alltid helt lätt att möta sig själv,
att se sina brister.

Idag har jag lärt mig att acceptera mina svagheter och jag försöker förbättra mig.

Men framförallt har jag insett mina styrkor och dom arbetar jag helhjärtat på!

Jag har alltid varit optimist, det är min stora styrka.

Jag har förmågan att se lösningar på det mesta och motgångar är till för att lära.

och tro mig motgångar har jag stött på, små som stora...

envist kämpar jag på och hittar nya vägar.

En god lyssnare med åsikter och kanske aningen impulsiv.

Älskar strategier, vill se andra utvecklas och fullkomligt älskar livet!



Vilka är dina styrkor och vem är du??

2 kommentarer:

  1. Härlig bild på dig och härligt inlägg!
    Optimist är jag inte tyvärr. Min styrka är nog att jag vågar, att jag inte har stannat upp....
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en fantastisk styrka!!

      Tack för din kommentar!

      Radera