måndag 16 juni 2014

Att blicka tillbaka på helgen som gick!

Vilken underbar helg!

Känner mig beslutsam och trygg.

Trygg i företaget, trygg i produkterna och trygg i mig själv.

Nu är det "bara" att göra jobbet!!

Men som Kim Madsen sa..

"Det är våra rädslor som står i vägen för våra drömmar"

Sant!

Så nu har jag bestämt mig för att utmana rädslan
och hålla mig till planen!

I år ska jag bli Senior Manager!

Jag ska utöka mitt team, utbilda och ha fantastiskt roligt på vägen!!




Har tänkt mycket på min vision i helgen,
på hur jag vill leda mitt team.

Vad jag vill förmedla...

Ödmjukhet, respekt, inspiration, vägledning och att vi alla har fantastiska kvaliteter inombords!

Stora ord men så viktigt och jag ska göra mitt allra bästa och lite till








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar