fredag 9 maj 2014

Upphottad produkt!

Ultra Shake är en klar favorit hos mig och min fritidspedagogs kollega.

Ultra shake är ett perfekt mellanmål på jobbet.

Smörgåsarna i Bamba är ett minneblott och istället blandar vi mjölkshakes, chokladsmak, riktigt gott!

Nu har shaken gjorts om, proteininnehållet har höjts och funkar nu alldeles utmärkt som en måltidsersättning.

Forever Ultra Shake är gjord på sojaprotein och givetvis inte genmanipulerad soja!!

Blanda med vatten eller mjölk som en måltid, som ett mellanmål eller antingen före eller efter träning.

Finns i två goda smaker, vanilj och choklad.


Finns såklart i min butik och gratis frakt!!

3 kommentarer:

  1. Hej där! Kul att läsa ikapp lite, det var ett tag sedan jag besökte dig:) Vilken energi och vilken manövrering med vardagen, är det verkligen du som ska fråga oss andra om hur vi får ihop det;)
    Jag önskar dig stort lycka till med ditt företag och tycker det är härligt att läsa dina inlägg som är så fyllda med framtidstro och när du skriver om kurs för dina återförsäljare - de kan skatta sig lyckliga som har knutit sig till dig!

    Månadens produkt låter absolut spännande, jag ska gå in och kolla i din butik. Har lagt upp konto men inte blivit färdig till beställning än, det kommer kan du lita på. Det har och är bara så fullt upp och så mycket som pockar på uppmärksamhet.

    Ha en fin helg!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för dina ord! Det ska jag gå tillbaka och läsa när jag tvivlar på mig själv! Du är varmt välkommen med din beställning! Kram

    SvaraRadera
  3. Frukt eller nötter blir det oftast t mellanmål för mig!!!
    Proteinpulver dricker jag Efter att jag tränat!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera