torsdag 17 april 2014

Känns så mycket bättre...

Allt börjar falla på plats och jag andas igen!

Hade så mycket förberedelser som behövdes fixas men ny har jag betat av!

Passet ordnade jag idag, biljetten är utskriven, har koll på flyget, har köpt tunnelbanekort i London och transfer, har beställt produkter till framgångsdagarna och nu är det egentligen bara en sak kvar...

Klänning till bankettmiddagen i London!

Lugnet lägger sig och kvar är bara skönt fladdrande fjärilar, förväntan!

Nu ska jag njuta av allt roligt som kommer till mig!


3 kommentarer:

  1. Önskar dig en Glad Påsk vännen!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!
    Ha en riktigt bra påskhelg!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Hur man hinner??? Ja fråga inte mig här
    Har vi också veckor där allt kör ihop sig, aktiviteter, en man med skift jobb och ja allt annat trevligt (och jobbigt) i vardagslivet!
    Så kul med London!!! Säkert väldigt fint där nu på vårkanten!!!
    Hoppas du hittar en klänning eller så tar du en "gammal" i garderoben som du känner dig trygg och snygg i, sen så kör du på!!
    Önskar dig en glad påsk!
    Kram Sandra

    SvaraRadera