måndag 17 mars 2014

Reflektion men framförallt...

ACTION!!

Har hört så mycket bra under de här dagarna och jag är sprängfylld med inspiration.

Jag vill ut och jobba, 
med det jag fullkomligt älskar!

Jag ska smälta allt jag hört samtidigt som jag ska lägga in ytterligare en växel.

LEARNING BY DOING,
något som känns igen??

Det bästa är att här får man betalt samtidigt som man lär sig,
betald lärlingstid helt enkelt!

Fick idag höra något som bara fick mig att le...

Tänk att man får betalt för att använda produkter som jag ändå måste ha!

Men eller hur!

Jag använder tandkräm, schampoo, tvål, handkräm, smink och hudvård dagligen.

Varför inte få betalt för det??

Här kommer lite bilder från helgen som gått!


Ungefär 400 återförsäljare på en och samma plats ger en härlig energi!
Positiva glada människor kan det bli bättre?


Alla på scenen är nya återförsäljare!!!
Snacka om tillväxt i vårt företag, såå hiskeligt roligt!
Där i myllret finns min fina återförsäljare, såå stolt man blir när dom kommer upp på scenen!



Dr Bo Dettner fick mig att inse återigen varför aloe vera hutten är så grymt bra!
Vilken dunder grönsak! 



Inge gav svar på tal, ord och inga visor!!
Inspirerande oh Yes!



Nästa inspirationsdag kommer Mats Petersson, 
det får man ju inte missa!!!
Har hört honom förut men bra saker tåls höras om och om igen!



Idag blev det specialträning hemma hos fantastiska coachen!
På engelska men det är bara nyttigt att stiga ur comfort zonen,
trevligt och givande!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar