onsdag 8 januari 2014

Nyss..

hemkommen från ett möte som satt tusen tankar i mitt huvud!

Precis ett sådant möte som jag fullkomligt älskar!

Kreativitet, eftertänksamhet, framföranda och energi, driv!

Ser ut att bli en spännande och otroligt givande höst!

Ledarskap, ett laddat ord.

Vad är ledarskap?

Vilken förebild vill jag vara?

Vilka ledaregenskaper besitter jag?

Oj oj oj vad det snurrar i huvudet!

Inte nog med det,
 jag har planer på gång med en vän till en vän..

Skickade ett meddelande till henne idag och frågade om hon vill hitta på ett event tillsammans.

Svaret blev: Hell yeah!

Vet ni vad hon tillägger längst ner?

Pirr pirr!

Men herregud ni som hängt med ett tag vet ju att det är precis så jag känner när det är roligheter på gång.

Perfect Match!!

I söndags hade jag bestämt att jag skulle ha spikat mitt teamnamn.

Det är svårt och jag har fullkomligt hängt upp mig på ett ord men det känns inte som ett teamnamn.

Så frågan är om jag kanske ska hålla mig till ett ledord,
ett ord som sammanfattar vad jag vill förmedla..

Kanske blir det så får lura lite till...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar