onsdag 29 januari 2014

Härligt!

Visst är det väl härligt med snö?

Jag tycker det är underbart!

Trots att cykelturen tar mig lite längre tid och att det stundom är jobbigt att ta sig fram,
njuter jag i fulla drag!

Cyklar så mycket hellre i snö och snöyra än piskande regn!

C har nog legat i varenda snöhög som finns i Kungsbacka,
glada spralliga barn.

Till helgen är det klackarna i taket!

Scandinavian Gathering, föreläsningar och bankett....
Lär ju bli en toppenhelg!

Sitter och bläddrar i boken som jag fick i julklapp..



På sidorna 130-133 kan man läsa fantastiskt bra saker om min favorit grönsak..

Aloe Veran

Det stärker mig i min tro om att aloe vera är något som borde finnas i varje hem!



1 kommentar:

  1. Jovisst hellre en cykeltur i snön än i piskande regn.... duktigt att ta dig fram i drivorna, här är de lite sena med gångbanorna men ok det med för då kan man ju dra pulkan lite lättare!
    Så trevligt att ha en helg med festligheter att se fram emot! Själv ska jag till Partille ishall, äldsta killen ja hela laget såklart har gått vidare i GP pucken så nu är det kvartsfinal!!

    Kramar Sandra

    SvaraRadera