onsdag 11 december 2013

Julshopping..

via nätet!
 
För första gången har jag shoppat barnens julklappar via nätet,
så oerhört praktiskt.
 
Tidssparande och billigare!

använde mig av pricerunner och fyndade!
 
Stora tjejen önskade sig en monster high docka,
beställde den via nätet och den kom två dagar senare och jag sparde 100:-!
 
Egentligen mer om man räknar in bensinpengar och tiden!
 
Superbt!
 
Har även beställt en docka till C och en balanscykel till Lilleman.
 
Otroligt nöjd!
 
På tal om Lilleman är vi fortfarande hemma och myser,
magen är kass men han är glad som en lärka.
 
Busa mamma, mera busa...
 
Vi busar och myser!

 
 
 

4 kommentarer:

  1. Jag har också klickat hem det mesta på nätet! Sen är det lite julkänsla att få strosa på köpcentret!
    Skönt att han mår bra elle rkänner sig bra iaf även om magen krånglar!

    ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det mysigt att strosa på köpcentra och det känner jag att jag kan nu! Strosa inte hysteriskt springa runt och hitta den där perfekta julklappen, såå skönt!

      Kram

      Radera
  2. Att göra julshoppingen via nätet är en fröjd i jämförelse med shoppingcentret. Inga köer, inget bärande, inget väntande, ingen toalett- eller matkö och inga öppettider att ta hänsyn till. Lovely! :)

    Bus och mys på ni!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men eller hur.... Varför har jag inte gjort detta tidigare??? Men var sak har väl sin tid antar jag!

      KRam

      Radera